عضو کانال یوتیوب ما شوید.

تعامل با کاربران در سئو

سئو و بازاریابی محتوا
سئو و بازاریابی محتوا

تعامل با کاربران در سئو

بعد از بررسی مواردی از قبیل سئوی صفحات و سئوی دامنه ی وبسایت در این بخش به بررسی سئو در زمینه ی تعامل با کاربران خواهیم پرداخت.

 

قبل از مطالعه ی این مقاله پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

 

فاکتورهای تعاملی کاربران در زمینه سئو:

  • نرخ خروج :
    نرخ خروج یکی از فاکتورهایی است که گوگل برای تست کیفیت صفحات بررسی می کند؛
    بی شک صفحاتی که کاربر سریع از آن خارج می شود کیفیت مورد نظر را به هر دلیلی نداشته است.
  • ترافیک مستقیم :
    گوگل با توجه به دارا بودن مرورگر اختصاصی خود که گوگل کروم است برای برخی از آنالیزها دست بازتری دارد.
    در موضوع ترافیک مستقیم باید ذکر کنیم که گوگل وبسایت هایی که بدون واسطه کاربر با آدرس آنها واردشان می شوند را متمایز می کند.
    زیرا این کاربران، کاربران دائمی آن سایت می باشند.
  • ترافیک بازگشتی :
    یکی دیگر از مواردی که توسط گوگل اهمیت دارد ترافیک بازگشتی است که بدان معناست کاربرانی که قبلا یک صفحه را مشاهده کردند.
    دفعات دیگری هم آن را مشاهده می کنند یا خیر؟!
  • بوکمارک شدن وبسایت توسط کاربران :
    با توجه به مورد بالا که ذکر کردیم گوگل با توجه به اطلاعاتی Bookmarks مرورگر کروم به این نتیجه می رسد که وبسایت شما محبوبیت خاصی در بین کاربران پیدا کرده است.
  • تعداد نظرات :
    گوگل صفحاتی که تعداد زیادی در آنها comment باشد را نشانه ی تعامل با کاربران می بیند و کیفیت سایت را بهتر خواهد پنداشت.
  • زمان حضور کاربران :
    گوگل توجه زیادی به مدت زمان حضور یک کاربر در یک صفحه یا کل وبسایت شما می کند.
    به این شکل که حضور بیشتر کاربر در یک صفحه نشانه ی کیفیت بالاتر آن صفحه است.

 

اگر مواردی را توسط ما ذکر نشده است و منبع مورد قبولی در این زمینه دارید معرفی کنید تعامل با کاربران برای ما هم باعث خوشحالی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]