کتاب تئوری تبلیغات

کتاب تئوری تبلیغات

در این بخش از سری کتاب های رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزش های حوزه ی تبلیغات و بازاریابی می رویم.

این کتاب رایگان را از سایت ما دریافت کنید.

کتاب تئوری تبلیغات

کتاب تئوری تبلیغات
کتاب تئوری تبلیغات

این جزوه یا کتابچه ی الکترونیکی یک جزوه ی کامل و جامع برای یادگیری می باشد که می توانید به رایگان از آن استفاده کنید.

اطلاعات کتابچه / جزوه :

نام جزوه : کتاب Advertising Theory by Shelly Rodgers, Esther Thorson

مولف : Shelly Rodgers

ایمیل مولف : ایمیل در دسترس نیست.

تعداد صفحات : 649 صفحه

حجم فایل : 4.2 مگابایت

پیوند دانلود : لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم

کپی رایت : هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد باید زیر نظر مستقیم مولف و با اجازه ی او باشد.

توضیحات : این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی می باشد.

 

معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:

 

برای دریافت کتاب های بیشتر و مفیدتر به صورت رایگان می توانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید.

اگر منابع بهتر و کامل تری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.

موفق و پیروز باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code