کتاب تبلیغات و مفاهیم برندینگ
در این بخش از سری کتاب های رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزش های حوزه ی تبلیغات و بازاریابی می رویم.
این کتاب رایگان را از سایت ما دریافت کنید.
کتاب تبلیغات و مفاهیم برندینگ
این جزوه یا کتابچه ی الکترونیکی یک جزوه ی کامل و جامع برای یادگیری می باشد که می توانید به رایگان از آن استفاده کنید.
اطلاعات کتابچه / جزوه :
نام جزوه : کتاب Advertising and Branding Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
مولف : Mehdi Khosrow Pour
ایمیل مولف : ایمیل در دسترس نیست.
تعداد صفحات : 1849 صفحه
حجم فایل : 39.6 مگابایت
پیوند دانلود : لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم
کپی رایت : هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد باید زیر نظر مستقیم مولف و با اجازه ی او باشد.
توضیحات : این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی می باشد.
معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:
- کتاب تئوری تبلیغات
- کتاب نقش پژوهش در تبلیغات
- کتاب مدل های ضروری تبلیغات
- کتاب “کی تبلیغات کار میکند؟”
برای دریافت کتاب های بیشتر و مفیدتر به صورت رایگان می توانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید.
اگر منابع بهتر و کامل تری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.
موفق و پیروز باشید.
ارسال پاسخ