کتاب نقش پژوهش در تبلیغات

کتاب نقش پژوهش در تبلیغات

در این بخش از سری کتاب های رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزش های حوزه ی تبلیغات و بازاریابی می رویم.

این کتاب رایگان را از سایت ما دریافت کنید.

 

کتاب نقش پژوهش در تبلیغات

کتاب نقش پژوهش در تبلیغات
کتاب نقش پژوهش در تبلیغات

این جزوه یا کتابچه ی الکترونیکی یک جزوه ی کامل و جامع برای یادگیری می باشد که می توانید به رایگان از آن استفاده کنید.

اطلاعات کتابچه / جزوه :

نام جزوه : کتاب How Advertising Works The Role of Research by John Philip Jones

مولف : John Philip Jones

ایمیل مولف : ایمیل در دسترس نیست.

تعداد صفحات : 372 صفحه

حجم فایل : 23.5 مگابایت

پیوند دانلود : لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم

کپی رایت : هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد باید زیر نظر مستقیم مولف و با اجازه ی او باشد.

توضیحات : این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی می باشد.

 

معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:

 

برای دریافت کتاب های بیشتر و مفیدتر به صورت رایگان می توانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید.

اگر منابع بهتر و کامل تری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.

موفق و پیروز باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code