من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟
تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

با استفاده از این ابزار شما می‌توانید نیازهای کاربران خود را شناسایی نمایید و متناسب با نیازهای آنان تبلیغات خود را نمایش دهید حتما در وب‌سایت‌ها دیده‌اید که تبلیغاتی را به شما نشان می‌دهد که شما به آن علاقه‌مند هستید باید بدانید که آن‌ها را از سرچ‌هایی که که قبلاً در موتور جستجو انجام داده‌اید گرفته شده و مطابق با سلیقه شما تبلیغات مورد نظر نمایش داده می‌شود. حتماً دیده‌اید و یا خودتان این کار را کرده‌اید که زمانی که وارد یک سایت می‌شوید اولین بار است که با آن سایت آشنا شده و آن را بازدید می‌کنید بدون اینکه به آن توجهی کرده و یا از آن خرید کنید ترک کرده و سراغ سایت دیگری می‌روید با استفاده از این ابزار که به هدف گیری مجدد معروف است می‌توانیم افراد را به جذب کالا و یا جذب خدمات که ارائه می‌دهیم تعقیب کرده تا بتوانیم مشتریان را حفظ و نظر آن‌ها را جلب نماییم.

 

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

کارکرد ریتار گتینگ

یکسری قطعه کد پیکسل در سایت‌های که شما آن‌ها را سرچ می‌کنید قرار می‌گیرد که قابل دیدن نیست و فقط اطلاعات شما به عنوان یک اسم اسم در مخاطبین قرار می‌گیرد و این اطلاعات در اختیار شرکت‌هایی که تبلیغاتی هستند قرار گرفته و شرکت‌ها می‌توانند ردیابی نمایند یعنی زمانی که یکی از کاربرانی که از قبل به وب‌سایت‌های مورد نظر بازدید کرده‌اند، اطلاعاتش ثبت می‌شود، زمانی که دوباره به یکی از سایت‌ها بازدید نمایند شرکت‌های تبلیغاتی برای این افراد تبلیغات خود را به نمایش می‌گذارند و کاربران می‌توانند آن‌ها را دیده و استفاده نمایند.

 

هدف از ایجاد ریتارگتینگ

  • با استفاده از آن شما می‌توانید افرادی که به محصولات شما علاقه‌مند هستند پیدا کرده و آن‌ها را مورد هدف قرار دهید زیرا می‌دانید که از قبل به سایت شما رجوع کرده و خواهان محصولات شما هستند که با استفاده از آن شما می‌توانید در وب سایت‌های گوناگون تبلیغات خود را مورد این کاربران قرار دهید.
  • این ابزار به کاربران یادآوری می‌کند و به آن‌ها گوشزد می‌کند که به این محصول علاقه دارند و آن‌ها را برای خرید محصول ترغیب می‌نمایند.
  • با استفاده از این استراتژی شما می‌توانید به کاربران خود دسترسی پیدا کنید و به طریق مختلف آن‌ها را ردیابی نمایید زیرا یک کاربر شاید با لپ‌تاپ وارد وب‌سایت شما شده و یا با تلفن همراه وارد سایت شما شده‌ است. زمانی که شما را شناسایی کند می‌تواند از هر طریق به شما تبلیغات را ارائه دهد.
  • همچنین اگر شما از این استراتژی استفاده نمایید باعث می‌شود فروش شما بیش‌تر شده و مشتریان زیادی را به دست بیاورید این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با هزینه کم می‌توانید تبلیغات خود را ارائه دهید.

 

کاربرد ریتارگتینگ

  • کاربرانی که وارد سایت شما شده و به سرعت سایت شما را ترک کرده‌اند.
  • کاربرانی که تنها یک بخش از سایت شما را بازدید کردند.
  • کاربرانی که تا مرحله پرداخت پیشرفته و از سایت شما خارج شده‌اند.
  • کاربرانی که فقط روی یک محصول بر روی سایت شما تمرکز کرده‌اند.
  • اگر مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما این گونه رفتار کردند می‌توانید با استفاده از این استراتژی سایت خود را بهتر کرده تا بتوانیم محصولات خود را بیش‌تر به فروش برسانید.

 

انواع ریتارگتینگ

  • سایت ریتارگتینگ: که در وب‌سایت‌ها تبلیغات مورد نظر برای افراد قرار گرفته می‌شود.
  • ایمیل ریتارگتینگ: زمانی که مشتریان ایمیل شما را باز می‌کند می‌توانید از طریق ریتارگتینگ تبلیغات‌تان را به ایمیل آنان ارسال نمایید.
  • شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از استراتژی ریتارگتینگ می‌توانید در شبکه‌های مجازی و اجتماعی از آن‌ها استفاده کرد و تبلیغات عکس‌های خود را آن‌ها نمایش دهید که شامل شبکه‌های توییتر فیس‌بوک است.

 

مزایای ریتارگتینگ

  • با استفاده از آن شما می‌توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.
  • شما می‌توانید نرخ کلیک و ترافیک سایت خود را با استفاده از آن افزایش دهید.
  • شما می‌توانید با استفاده از آن برند و محصولات خود را به کاربران زیادی معرفی کرده و افراد زیادی را جلب نمایید.
  • همچنین باعث می‌شود بازدید کنندگان سایت شما بیش‌تر شده به گزارش ما علاقه مند و اعتماد کسب نمایند.

 

نظرات خود را در ارتباط با مقاله‌ی تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟ بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]