من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

رفع مشکل لود نشدن استایل صفحات المنتور

رفع مشکل لود نشدن استایل صفحات المنتور
رفع مشکل لود نشدن استایل صفحات المنتور

رفع مشکل لود نشدن استایل صفحات المنتور

یکی از مشکلاتی که چند روزی درگیر آن بودیم و بعدا فهمیدیم که با یک گزینه‌ی ساده قابل حل بود را در این نوشته حل کردیم. اما اصل مشکل این بود که صفحات را با افزونه‌ی صفحه ساز المنتور طراحی می‌کردیم ولی در نهایت در سایت نمایش داده نمی‌شد و فونت‌ها و بکگراند مورد نظر قابل مشاهده نبود. در صورتی که از نسخه‌ی اصلی پلاگین elementor هم استفاده می‌کردیم اما باز هم مشکل بود.

 

پیشنهاد نویسنده‌: رفع مشکل فضای خالی بعد از رفرش صفحه

 

رفع مشکل لود نشدن استایل صفحات المنتور

اما خطایی که سه روز متوالی تمام وقت تیم را گرفته بود باعث تفرقه بین تیم هم شده بود. این خطا به این شکل بود که تیم طراحی و وبمستران ما صفحات را با المنتور طراحی می‌کردند و در پیش نمایش همان‌گونه که قصد نمایش داشتند تنظیم می‌کردند اما در نهایت در صفحات سایت این خروجی قابل مشاهده نبود و تصاویر پس زمینه، رنگ‌های پس زمینه و فونت‌ها لود نمی‌شد. بعد از بررسی‌های مختلف و تست گرفتن‌های مختلف و راه حل‌های عجیب و غریب متوجه یک مشکل اساسی شدیم. المنتور برای ساخت صفحات از Css استفاده می‌کند و اگر قالب شما هم دارای فایل css است (که حتما هست) ابتدا فایل css قالب شما لود خواهد شد و این مشکل را ایجاد می‌کند.

برای رفع این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد پنل وردپرس خود شوید.
  • وارد منوی المنتور شوید و وارد بخش تنظیمات شوید.
  • در بخش تنظیمات تنها کافیست گزینه‌ی روش پرینت css را روی حایگذاری درونی قرار دهید و ذخیره کنید. در واقع تنها وکامرس فایل css خود را به صورت خطی در صفحه‌ی html شما وارد می‌کند و فایل css قالب شما از الویت کم‌تری برخوردار خواهد شد و مشکل شما حل می‌شود.
  • البته دقت کنید که اگر با افزونه‌های کش سایت خود را کش کرده‌اید و همه‌ی فایل‌های css به صورت خطی لود شود ممکن است باز هم این مشکل رفع نشود ولی در حالت کلی با ذخیره‌ی گزینه‌ای که گفته شد و در تصویر هم قابل مشاهده است، این مشکل رفع خواهد شد.

 

نمایش توضیحات بایگانی‌ها در المنتور

 

اگر روش‌های بهتری برای حل این مشکل افزونه‌ی المنتور در اختیار دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]