من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

فضای کار اشتراکی زاویه

فضای کار اشتراکی زاویه
فضای کار اشتراکی زاویه

فضای کار اشتراکی زاویه

فضای کار اشتراکی زاویه یکی از اماکنی است که در ابتدای اتوبان شهید لشگری(جاده مخصوص)، نبش مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی واقع شده است.

 

فضای کار اشتراکی زاویه

قبل از اینکه در مورد فعالیت‌های زاویه توضیح بدم شاید برای شما جالب است که بدانیدچرا اسم زاویه رو انتخاب کردند. زاویه یعنی چی؟ زاویه نوعی از فضاهایی بوده که در گذشته به نام خانگاه (خانقاه) شناخته می شده؛ در دوره‌های گذشته سالک در سیر و سلوک جغرافیائی خود به عنوان استراحتگاه و توقف از وجود زاویه‌ها استفاده می‌کردند. زاویه میزبان تمامی افرادی هست که نیازی به گوشه‌ی امنی دارند که بر روی هدف بزرگتری که در زندگی دارند تمرکز کنند و در این مسیر با آماده کردن این گوشه امن همراهشون هست.

فضای کار زاویه

این فضای اشتراکی با فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر، بیش از ۲۰۰ عضو فعال زاویه و به همراه ده‌ها رویداد متنوع، در زاویه دسترسی ارزشمندی از منابع مختلف را در گوشه‌ای آرام و پویا برای کارآفرینان و فریلنسرها فراهم کرده‌ است.

 

امکانات در زاویه

  • فضای کار اشتراکی بی دغدغه!
  • میز کار اختصاصی.
  • دسترسی 24 ساعته.
  • اینترنت نامحدود.
  • چای رایگان.
  • اتاق جلسات.
  • کمد اختصاصی.
  • باشگاه ورزشی.
  • رستوران و کافی شاپ.

 

چه چیزی زاویه را جذاب می‌کند؟

جدا از افراد و ایده‌های استارت‌‌آپی مشغول در زاویه، داستان شکل گرفتنش هم به نوبه‌ی خودش استارت‌آپی و باحال هست. زاویه گوشه‌ای از هشت ضلعی یک کارخونه‌ی قدیمی الکترودسازی به اسم آما‌ست که سال ۱۳۳۸ تاسیس میشه و کلی آدم رو مشغول به کار می‌کنه. با گذشت زمان و رشد گستره فعالیت شرکت آما، مؤسسین اون تصمیم میگیرن برای ادامه فعالیت خودشون از بیمه امروزی به شهرک صنعتی آما توی جاده مخصوص کرج نقل مکان کنن. همین اتفاق باعث میشه که فضای فیزیکی این کارخونه عظیم برای مدت‌ها دست نخورده و بلااستفاده است. اما از حدود سه سال پیش همه چیز عوض می‌شه و پروسه‌ی تغییر آما به کارخانه نوآوری شروع میشه. حالا اگر علاقمند هستید که علاوه بر بازدید از فضای کار اشتراکی زاویه، امکانات و سرویس‌های زاویه، از داستان اون هم بیش‌تر بدونید می‌تونید توی یکی از بازدیدهای سه‌شنبه‌های زاویه حضور پیدا کنید.

 

هم‌آوا

هم‌آوا حلقه کاملی از خدمات به استارتاپ‌ها در فرآیند تبدیل ایده به کسب‌وکار بزرگ را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل توسعه جامعه کارآفرینی و فضای کار اشتراکی (اختصاص فضای کاری مشترک، برگزاری رویدادها، خدمات مشاوره، آموزش، بازاریابی محتوایی)، توسعه فناوری (تحقیق و پژوهش، مالکیت فکری، رصد فناورانه، مدیریت آزمایشگاه‌ها)، ماجراجویی کسب و کار (انتخاب و راستی آزمایی، خدمات برنامه شتابدهی، پایش، رصد فناوری و بازار)، خدمات تخصصی استارتاپ‌ها (خدمات حمایتی سرمایه گذاران، پشتیبانی فروش، خدمات رشد، خدمات منابع انسانی)، سرمایه گذاری (ارتباطات سرمایه گذاران، مدیریت سبد سرمایه گذاری، خدمات جذب سرمایه) است که در نهایت این فعالیت‌ها منجر به ایجاد شرکت‌های بالغ و آماده جهت ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌شود.

 

امیدواریم از این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]