من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

روش‌های افزایش فالور در اینستاگرام

روش‌های افزایش فالور در اینستاگرام
روش های افزایش فالور در اینستاگرام

روش‌های افزایش فالور در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی طرفدار‌های زیادی در اینترنت دارد و فعالیت کردن در این شبکه‌ها برای مدیر سایت اجتناب ناپذیر است. در این مقاله نکاتی را برای بیش‌تر کردن محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی را به شما بیان می‌کنیم. محبوب شدن در شبکه‌های اجتماعی باعث نمایش بیش‌تر برند و بهبود یافتن رتبه سایت در موتور‌های جستجو می‌شود.

 

روش‌های افزایش فالور در اینستاگرام

نکته اول: ایجاد صفحه اختصاصی برای سایت خود.

از پروفایل شخصی خود برای حضور داشتن در شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید. بهتر است از صفحه اختصاصی برای کسب و کار خود استفاده کنید. پروفایل‌های شخصی یک سری محدودیت‌هایی دارند که در آینده ممکتن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند. اگر هدف شما بزرگ است و می‌خواهید صفحه‌ای با محبوبیت بالا را ایجاد کنید، بهتری کار درست کردن صفحه تجاری اختصاصی است.

 

نکته دوم: کاور و عکس پروفایل را زیبا طراحی کنید.

موقع طراحی کردن صفحه تجاری در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت خیلی زیادی به دو قسمت کاور و عکس پروفایل بدهید. به این دلیل که شما با این دو قسمت در دنیای اجتماعی مطرح خواهید شد و نشان دهنده برند شما خواهد بود. سعی کنید در عکس پروفایل، برند خود را نمایش دهید و خدماتی را هم که ارایه می‌دهید در عکس کاور معرفی کنید.

 

نکته سوم: قسمت درباره ما را تکمیل کنید.

در هر صفحه تجاری قسمتی به نام درباره ما وجود دارد. می‌توانید در آن اطلاعاتی مربوط به کارتان و هم‌چنین خدماتی که ارایه می‌دهید را بنویسید. در این قسمت باید اطلاعات تماس و وب سایت را اضافه کنید که این کار باعث می‌شود به صفحه خودتان اعتبار بدهید.

 

نکته چهارم: مطالب مفید و به صورت منظم انتشار دهید.

بعد از ساختن صفحه تجاری، به روز نگه داشتن مهم‌ترین کاری است که باید انجام شود. با درج کردن مطالب مفیدی در زمینه تخصصی خودتان با مخاطب‌هایتان ارتباط برقرار کنید. سعی کنید که از انتشار دادن مطالب تبلیغاتی خودداری کنید.

 

نکته پنجم: رعایت فرهنگ شبکه‌های اجتماعی.

شبکه‌های اجتماعی محیطی دوستانه دارد و افراد بریا سرگرمی و یا برقراری ارتباط به یکدیگر به آن‌ها مراجعه می‌کنند. اگر به نتیجه‌ی خوبی می‌خواهید برسید باید بر همین اساس با مخاطب‌ها ارتباط برقرار کنید. همیشه سعی کنید که مطالب را دوستانه بنویسید و با انتشار دادن لینک‌های گوناگون، افراد را ترغیب به خارج شدن از این شبکه‌ها را نکنید.

 

نکته ششم: احترام گذاشتن به نظر مخاطب‌ها.

هر کسی که برای مطلب شما نظری می‌نوسید. برای آن وقت گذاشته است. شما باید به نظر آن شخص احترام بگذارید و بهتر است که جواب نظرش را بدهید و اگر سوالی پرسیده شد،به آن جواب دهید.

 

نکته هفتم: از سایت به شبکه‌های اجتماعی لینک دهید.

شاید خیلی از افراد به مطالب سایت شما علاقه مند هستند ولی از فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی بی خبرند. باید از سایتتان به شبکه‌های اجتماعی خودتان لینک دهید و آن‌ها را به مخاطبانتان معرفی کنید و بخواهید که در شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند.

 

نکته هشتم: تفاوت قائل شدن برای افراد دنبال کننده شبکه‌های اجتماعی.

شما می‌توانید یک سری مطالب کوتاه را فقط در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید و حتما اشاره‌ای به این موضوع کنید که بعضی از مطلب‌ها فقط در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند شد و در سایت قرار نخواهد گرفت. این باعث می‌شود تا کاربران سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

 

نکته نهم: متصل کردن شبکه‌های اجتماعی به هم.

احتمالا نمی‌دانید که اغلب شبکه‌های اجتماعی قابلیت متصل شدن به هم را دارند. مثلا شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را می‌توانید به هم متصل کنید. در موقع انتشار مطلب در اینستاگرام، به صورت خودکار در دو شبکه اجتماعی دیگر هم انتشار داده می‌شود. این عمل باعث می‌شود تا مخاطب‌های شما بتوانند شما را در شبکه‌های اجتماهی دیگری هم پیدا و دنبال کننند.

 

نکته دهم: از سیستم‌هایی با انتشار خودکار استفاده نکنید.

بسیاری از سایت‌ها هستند که با استفاده کردن از RSS سایت، مطلب‌های سایت شما را به طور خودکار در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. در نظر اول شاید خوب به نظر برسد و کار مدیر سایت راحت‌تر شود. ولی بعد از مدتی صفحه شبکه‌های اجتماعی شما به صفحه‌ای پر از لینک‌های نامفهوم تبدیل می‌شود و باعث کم شدن مخاطبین شما می‌شود.

 

نکته یازدهم: تشویق کردن کاربر‌ها در ایمیل خبرنامه.

اگر شما در وب سایتتان خبرنامه دارید و برای آن آخرین مطالب را منتشر می‌کنید. کاربر‌ها را تشویق کنید تا صفحه شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند. هم‌چنین می‌توانید با انتشار مطالب خاص در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را تشویق کنید که صفحه شما را دنبال کنند.

 

نکته دوازدهم: استفاده کردن از انتشار خودکار در آینده.

امروزه شبکه‌های اجتماعی قابلیتی را فراهم کرده اند که می‌توانید با استفاده کردن از آن از قبل مطلب را آماده کنید. برای انتشار آن در آینده تاریخ و زمان معین کنید تا مطلب در آن زمان به صورت خودکار منتشر شود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فقط با وقت گذاشتن یک روز در هفته، برای کل اون هفته مطالب را قرار دهید و برای آن‌ها تاریخ و زمان انتشار تعیین کنید.

 

نکته سیزدهم: استفاده کردن از هشتگ‌ها.

شما موقع انتشار مطالب خود در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید کلمه‌های داخل متن را با گذاشتن # قبل از کلمه، آن را به هشتگ تبدیل کنید. این کار باعث می‌شود تا افراد دیکر با جستجو کردن این کلمات در شبکه‌های اجتماعی مطالب شما را پیدا کرده و محبوبیت مطالب هم افزایش بیاید.

 

نکته چهاردهم: دعوت دوستان در شبکه‌های اجتماعی.

اگر شما برای کارتان صفحه تجاری ساخته‌اید، حتما هم پروفایل شخصی هم دارید. در قسمتی از صفحه تجاری این امکان را به شما می‌دهد تا با فرستادن دعوت نامه به دوستانتان از آن‌ها بخواهید تا صفحه کاری شما را هم دنبال کنند.

 

نکته پانزدهم: تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی.

تبلیغ در این شبکه‌ها معمولا به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول شما باید مبلغ را به صورت ارزی به بخش تبلیغات بپردازید. این روش دردسر‌های زیادی را دارد ولی روش دوم شما می‌توانید به صفحه‌هایی که به حوزه کاری شما ربط دارند با پرداخت مبلغی از مدیر آن‌ها بخواهید تا صفحه شما را به مخاطب‌های خودش پیشنهاد دهد.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]