من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

همه چیز درمورد بانکینو، بانکی نو

همه چیز درمورد بانکینو، بانکی نو
همه چیز درمورد بانکینو، بانکی نو

همه چیز درمورد بانکینو، بانکی نو

همه ما تجربه باز کردن حساب در بانک‌ها به صورت فیزیکی را داریم. هر بانک بسته به شرایط و ضوابط خود مراحل خاصی برای احراز هویت شما به عنوان دارنده حساب دارد. تا همین چند سال قبل احراز هویت دیجیتالی و دریافت خدماتی مثل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات در چند دقیقه، دریافت و صدور مجدد کارت و … بدون حضور در شعبه و از طریق یک گوشی هوشمند، رویایی دور از دسترس بود ولی حالا از طریق نئوبانک‌هایی مثل بانکنیو و بلوبانک این امکان فراهم شده است تا همه خدمات بانکی مورد نیاز خود را بصورت 7*24 و بدون نیاز به حضور در شعبه در امنیت کامل دریافت کنید.

 

کد معرف بانکینو: 00BNDR5

 

همه چیز درمورد بانکینو، بانکی نو

بانکینو چیست؟

بانکینو، یک بانک جدید ایرانی است ولی نه یک بانک سنتی با شعب مرسوم با صدها کارمند، انتظار و دریافت نوبت و صف و فرم و غیره؛ بانکینو یک بانک تمام دیجیتالی است که کلیه فرایند‌های بانکی در آن از طریق  هوش مصنوعی، ابزارهای احراز هویت بایومتریک و الگوریتم‌‌های پیچیده رمزنگاری به صورت دیجیتالی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. احتمالا پیش از بانکینو نام بلو بانک را شنیده‌اید، بانکینو هم درست مانند بلوبانک کار می‌کند. تفاوت آن‌ها در این است که بلو بانک متعلق به بانک سامان بوده و بانکینو متعلق به بانک خاورمیانه است و تحت مجوز این بانک و با رعایت تمامی قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات مالی به مشتریان خود می‌پردازد. در بانکینو همه خدمات رایج بانکی به صورت دیجیتالی ارائه می‌شود و البته هر ویژگی و خدمت جدید در بانکینو باید از آزمون‌های سخت امنیتی سربلند بیرون بیاید تا در اختیار کاربران قرار گیرد. از جمله خدمات بانکینو می‌توان به امکان احرازهویت دیجیتال، افتتاح حساب در 10 دقیقه در هر مکان و هر زمان، صدور کارت و کیف پول الکترونیکی برای واریز و دریافت پول بدون داشتن شماره کارت و یا حساب بانکی طرف مقابل اشاره کرد. اما علاوه بر این خدمات، بانکینو چه خدمات جذاب دیگری به مشتریان ارائه می‌دهد؟ بیایید با هم مرور کنیم!

 

مدیریت رمز اول و دوم کارت ساده تر از همیشه

در هر زمان برای تغییر رمز اول ثابت کارت خود، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه یا ATM و صرفاً از طریق اپلیکیشن بانکینو با مراجعه به منو کارت‌های من و بخش رمز کارت می‌توانید نسبت به تغییر آن اقدام کنید. مشتریان بانکینو می‌‌توانند از بخش تنظیمات امنیتی کارت در داخل اپلیکیشن، امکان خرید از کارت خود را بر روی پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌‌های پرداخت اینترنتی (IPG) و یا برداشت وجه از طریق دستگاه خودپرداز (ATM) را غیر فعال کرده و در هر زمان بر اساس نیاز، هر یک از این درگاه‌ها را فعال نمایند.

 

وامینو، وام از بانکی نو

شما  از طریق وامینو می‌توانید در کمتر از 7 دقیقه تا سقف 10 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، چک و یا سفته فقط با توجه به رتبه اعتباری و امتیازتان در اپلیکیشن بانکینو وام ضروری دریافت کنید. این وام فقط با 2 درصد سود سالیانه به شما پرداخت می‌شود.

 

نحوه امتیازدهی و دریافت وام از بانکینو

در حال حاضر شما با کسب 10 امتیاز می‌توانید هر زمان تا سقف 1 میلیون تومان از تسهیلات وام ضروری بانکینو استفاده کنید. برای کسب امتیاز شما باید موجودی کافی در حساب خود داشته، به ازای هر 1 میلیون تومان موجودی در یک ماه، 1 امتیاز خواهید گرفت.

 

امکان دریافت مساعده از بانکینو

مساعده بخشی از حقوق آتی کارکنان است که در طی ماه به دلیل نیاز آن‌ها به ایشان پرداخت می‌گردد. بانکینو در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، امکان دریافت تسهیلات مساعده تا ۵۰٪ از حقوق، برای کارمندانی که حقوق آن‌ها نزد بانکینو واریز می‌گردد را فراهم نموده است.

 

چگونه از بانکینو استفاده کنیم؟

برای شروع تنها کافی ست که اپلیکیشن را دانلود کنید. اپ بانکینو را می‌توانید از سایت بانکینو، بازار و یا گوگل پلی دانلود کنید. سپس اپلیکیشن بانکینو را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. ثبت نام و افتتاح حساب آنلاین را در اپلیکیشن بانکینو انجام دهید و کارت زیبا و جذاب بانکینو را به رنگ مشکی یا سفید درب منزل دریافت کنید!

 

چرا باید از بانکینو استفاده کنیم؟

همان طور که در ابتدای نوشته هم به آن اشاره کردیم، همه ما تجربه استفاده از خدمات بانک‌های سنتی را داریم. بانک‌هایی بزرگ که به نیازهای مشتریان خود توجه نمی‌کنند و صرفاً به دنبال منافع خود و سود گرفتن از مشتریانشان هستند! بانکینو درمورد مزیت خود نسبت به بانک‌های سنتی و معاملات فیزیکی می‌گوید:

ما به دنبال شکستن این ذهنیت هستیم و می‌خواهیم در کنار شما سود کسب کنیم نه از شما! ما در تلاشیم ضمن حفظ سرمایه شما، چارچوب‌‌های بانکداری سنتی را تغییر دهیم و تجربه متفاوتی از خدمات بانکی را برای شما به ارمغان بیاوریم. با تمرکز بر خدماتی مانند وام ضروری، مساعده آنی و کارت اعتباری، ما در بانکینو سعی داریم تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای شما فراهم کنیم.

 

مراحل افتتاح حساب در بانکینو

در مرحله اول نصب اپلیکیشن بانکینو اپلیکیشن متناسب با تلفن همراه خود اعم از اندروید یا آیفون را می‌توانید هم به صورت مستقیم از خود سایت بانکینو و هم از طریق کافه بازار و گوگل پلی و هم‌چنین سیب اپ برای گوشی‌های آیفون دانلود کنید. اپ را نصب کرده و وارد آن شوید. در مرحله بعدی درخواست مجوز دسترسی موقعیت جفرافیایی را تایید کنید. این درخواست در ابتدای نصب هنگام معرفی خدمات بانکینو از شما خواسته می‌‌شود. در مرحله سوم گزینه <ثبت ‌نام کنید> در پایین صفحه را انتخاب کنید. فرایند ثبت‌نام را مطابق با توضیحات موجود در نرم ‌افزار پیش ببرید. برای ثبت‌نام در بانکینو به کد ملی، ‌تاریخ تولد و شماره همراه خود نیاز دارید. هم‌چنین علاوه بر کارت ملی باید یک ورقه کاغذ سفید بدون خط همراه داشته تا امضای خود را روی آن ثبت و آپلود کنید. فراموش نکنید که حتما باید این کار را با خودکار مشکی یا آبی انجام دهید. (تمامی این نکات در حین فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن بانکینو به شما گفته خواهد شد پس جای نگرانی نیست)

 

پیشنهاد نویسنده: بلوبانک چیست و چگونه کار می‌کند.

 

نکات پایانی درمورد بانکینو

  • احراز هویت شما توسط یک ویدیو انجام می‌شود. ویدیو را متناسب با ارزش‌های اسلامی و با صدای رسا و واضح ضبط کنید.
  • متن درخواست شده در ویدیو را عینا ادا کنید.
  • حتما از خودکار مشکی یا آبی استفاده کنید.
  • طی فرآیند ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن شما باید خاموش شود.
  • اگر کارت ملی خود را تحویل نگرفته‌اید می‌توانید از کد پیگیری آن استفاده کنید. یعنی کد رهگیری که در رسید ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند شما نوشته ‌شده ‌است مورد نیاز است.
  • برای ثبت نام از سیم کارت به اسم خودتان استفاده کنید.
  • رنگ کارت مورد نظر را با دقت انتخاب کنید.

 

لینک‌های مرتبط:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]