من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

ahref و کاربرد آن در سئو

ahref و کاربرد آن در سئو
ahref و کاربرد آن در سئو

ahref و کاربرد آن در سئو

ابزار ahref یکی از ابزارها و سرویس‌های آنلاینی است که با وجود تحول تکنیک‌های سئو سایت در چند سال اخیر، به قدرت خود باقی مانده است. برای قرار گرفتن در رتبه‌ی یک گوگل نه تنها متدها، بلکه ابزار‌ها نیز بسیار تغییر کرده‌‌اند. امروزه کیفیت کار بیشتر از کمیت کار مهم است و این مساله باعث شده است که بسیاری از ابزار‌های سئو که در گذشته استفاده می‌شدند از رده خارج شوند.

 

ahref و کاربرد آن در سئو

ابزار Ahrefs چیست؟

ahrefs logoپیش ار هر چیز Ahrefs ابزاری برای چک کردن بک لینک‌ها است. اصول لینک سازی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است، امّا بر خلاف آن چه خیلی‌ها تصور می‌کنند، در نظر گرفتن بک لینک‌ها همچنان یکی از پایه‌های ضروری سئو هستند. این که بدانیم چه کسانی به رقیبان ما در حوزه‌ی کسب و کارمان لینک می‌دهند اولین قدم برای این است که لینک‌های با کیفیتی برای سایت خودمان بسازیم. بی‌شک، آنچه شما دنبال آن هستید این است که سایت‌های بزرگ به محتوای سایت شما لینک بدهند و در نتیجه جایگاه شما در گوگل بهبود یابد. در زمینه‌ی شناسایی لینک‌ها، ابزار Ahrefs همیشه از بهترین و شناخته شده ترین ابزار‌ها بوده است، اما Ahrefs بسیار فراتر از یک ابزار بررسی بک لینک‌ها است. این وب سایت حاوی ابزار‌ها و ویژگی‌های سئوی بسیار زیادی از جمله رنک‌ها و کلیدواژه‌ها است. به بیانی دیگر، Ahrefs ابزار خارق العاده‌‌ای برای ایده گرفتن از تکنیک‌های استفاده شده در بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌ها و اجرایی کردن آن‌ها بر روی وب سایت خود است.

 

Ahrefs چگونه کار می‌کند؟

Ahrefs از یک نرم‌افزار بسیار پیشرفته‌ برای باز آفرینی نحوه‌‌ای که موتور‌های جستجوگر وب سایت‌ها را می‌بینند استفاده می‌کند. این قابلیت به نرم‌افزار و به کاربران این اجازه را می‌دهد که شبکه‌ی پیچیده‌ی لینک‌های ورودی را ببینند. علاوه بر این، این ابزار تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما می‌دهد، محتوا را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می‌کند و انواع مختلف داده‌ها را دسته بندی کرده و گزارشی از آن‌ها را آماده می‌کند. با استفاده از این اطلاعات و با بهره گیری از تکنیک آسمان خراش سئو، ابزار Ahrefs به شما این امکان را می‌دهد که دقیقا همان محتوایی را تولید کنید که کاربران دوست دارند بخوانند.

 

هزینه‌ی ابزار Ahrefs چقدر است؟

در میان ابزار‌های آنالیز سئو، Ahrefs جزو ارزان‌ترین‌ها نیست. بسته‌های کاربری در این وب سایت از مبلغ 99 دلار برای یک ماه شروع می‌شوند که این مبلغ بالایی است. با این وجود، ویژگی‌های بسیار زیادی در این ابزار وجود دارد که به شما امکان مشاهده، آنالیز و کپی کردن استراتژی‌های به کار رفته در سایت‌های بزرگ را می‌دهد و رنک گرفتن در گوگل را برای شما بسیار آسان می‌کند.  به همین دلیل، پرداخت هزینه برای این ابزار ارزش خودش را دارد و نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود. اگر در مورد سئوی سایت خود جدی هستید، این ابزار برای شما گزینه‌ی مناسبی است. یکی از روش‌های جایگزین که می‌توانید با هزینه کمتری از این ابزار استفاده کنید این است که اکانت اشتراکی ahrefs تهیه کنید. اکانت اشتراکی ahrefs در کنار دیگر ابزارها، توسط برخی سرویس دهنده‌های داخلی و خارجی فروخته می‌شوند. به این نکته نیز باید توجه کنید که استفاده از اکانت اشتراکی ahref به شکل محدود است که نمی‌توانید چند بار یا چند دامنه را بیشتر در آن جستجو کنید اما همچنان بسیار کاربردی است.

 

ویژگی‌های Ahrefs برای تحلیل رقبا و بهبود سئوی سایت

ابزار Ahrefs از ربات‌ها و ایندکس‌های متعلق به خودش برای تحلیل وب سایت‌ها استفاده می‌کند. بر اساس آنچه خود این وب‌سایت ادعا می‌کند، ایندکس این وب سایت شامل یک تریلیون وب سایت می‌شود. علاوه بر این، این ایندکس هر 30 دقیقه بروز رسانی می‌شود و اطلاعات تازه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این وب‌سایت دارای دیتا بیسی حاوی حدود 45 میلیون کلیدواژه از 9 کشور مختلف است. ابزار‌هایی که با داشتن اشتراک در اختیار شما قرار می‌گیرد شامل موارد زیر می‌شود:

  • تحلیل رقبا. (Competitive Analysis)
  • جستجوی کلیدواژه‌ها. (Keyword Research)
  • جستجوی بک لینک‌ها. (Backlink Research)
  • بررسی محتوا. (Content Research)
  • بررسی رنک. (Rank Tracking)
  • نظارت و بررسی وب. (Web Monitroing)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]