عضو کانال تلگرام ما شوید.

Marketing waffle چیست؟

Marketing waffle چیست؟
Marketing waffle چیست؟

Marketing waffle چیست؟

برای شروع صحبت درمورد بازاریابی وافلی باید اول از خودتان بپرسید هدف وب سایت شما چیست؟ آیا باعث فروش می شود؟ آیا سعی می کنید به سادگی در برند خود اعتبار ایجاد کنید؟ به کجا می روید؟  صدها هزار مقاله، وبلاگ، ویدئو، وبلاگ، وبینار، کتاب و پادکست وجود دارد که به ما می‌گوید چگونه وب‌سایت‌هایمان را به ماشین‌های «بازاریابی وافلی» آنلاین تبدیل کنیم. در مورد نحوه رتبه 1 در گوگل، ده راه برای بهینه سازی سئو، 3 راه برای ساختن یک قیف فروش موفق، 5 راه برای موفقیت در تولید سرنخ، نکات بازاریابی بسیار زیادی وجود دارد. طرح را کمی از دست دادم. به این معنی نیست که این روش‌ها کار نمی‌کنند، اما باید از خود بپرسید که آیا بیش از 400000 میلیون وب‌سایت فعال در آنجا وجود دارد، باید چیزی بیشتر برای وب‌سایت شما وجود داشته باشد و رتبه اول را در گوگل کسب کنید. در مصاحبه اخیر راب هوپ با درک سیورز در مورد: برای متمایز کردن وب سایت خود در سال 2020، درک موارد زیر را برای گفتن داشت:

 

Marketing waffle چیست؟

تعریف بازاریابی وافلی

درک سیورز می گوید که: به زندگی آفلاین فکر کنید، معادل حضوری شماره یک بودن یک سایت، که در آن فردی را می شناسید که فقط یک فرد جالب است. صحبت کردن با آنها سرگرم کننده است درست است؟. شما دوست دارید با آنها برخورد کنید. آنها چیزهای جالبی برای گفتن دارند، به شما علاقه مند هستند، همچنین در کاری که انجام می دهند خوب هستند، و اگر به چیزی نیاز دارید که این شخص ارائه می دهد، خوشحال کننده است که کسب و کار خود را به آنها بدهید. آنها مجبور نبودند کسب و کار شما را بپرسند، شما می دانید که آنها چه می کنند. و آنها فقط یک فرد باحال هستند. بنابراین، در صورت نیاز به آنچه که آنها باید ارائه دهند، خوشحال می شوید که کسب و کار خود را برای آنها ارسال کنید. اما اگر همان شخص در عوض همیشه سعی می‌کرد چیزی را به شما بفروشد و هر سلام را به یک پیشنهاد فروش تبدیل می‌کرد، یا دوست داشت هر بار که با او برخورد می‌کنید سعی می‌کند شما را به مشتری تبدیل کند، خوب از آنها اجتناب می‌کنید. آنها دیگر آنقدر باحال نخواهند بود. و در واقع، از اینکه کسی را به راه خود بفرستید، احساس ناراحتی می کنید. بنابراین این برای من، دائوی تجارت است، که این فروش مداوم در واقع مردم را از خود می راند.

 

پس بازاریابی وافلی دقیقا چیست؟

درک سیورز ادامه می دهد: بنابراین فکر می‌کنم در مورد حضور آنلاین ما هم همین‌طور است. بازاریابی را حذف کنید فروش را حذف کنید و در حالی که در حال انجام آن هستید، تمام کوکی‌های جاوا اسکریپت و ردیابی متورم را حذف کنید. فقط شخصی آرام باشید. با ملاحظه باشید و با این کار دوست داشتنی تر خواهید شد. و سپس به مردم اجازه می‌دهید به این دلیل که می‌خواهند سر راهتان بیایند، نه به این دلیل که از ترفندی برای به دام انداختن آنها در چنگال خود استفاده کرده‌اید.

صحبت ما این است که برای فروش و بازاریابی دست و پا نزنید، به حدی جالب باشید که مردم وبسایت یا کسب و کار شما را برای اخلاق خوب شما دنبال کنند و این موضوع منجر به فروش خوب شود!

 

برای استفاده از ترفند Marketing waffle چه باید کرد؟

 

کمپین Adwords خود را ایجاد کنید

اولین گام، راه‌اندازی یک حساب Google Adwords و ایجاد یک «کمپین» جدید است که می‌توانید آن را به‌عنوان نوعی کانتینر در نظر بگیرید که آگهی‌ها را در خود نگه می‌دارد، و اطلاعاتی مانند میزان هزینه‌ای که برای نمایش این آگهی‌ها هزینه می‌کنید. هر روز و دقیقاً چه کسی را می خواهید با آنها هدف قرار دهید. پس از ورود به Adwords، مستقیماً به منوی کمپین‌ها هدایت می‌شوید، از آنجا روی دکمه قرمز + Campaigns کلیک می‌کنید (نکته آموزشی: کاربرانی که برای اولین‌بار در عوض روی ایجاد اولین کمپین شما کلیک می‌کنند) و چون قبلاً در مورد تبلیغاتی که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود، ما به این موضوع ادامه می دهیم و گزینه Search Network only را از منوی پاپ آپ انتخاب می کنیم. اکنون در صفحه تنظیمات انتخاب کمپین قرار می گیرید که می توانید به کمپین خود یک نام توصیفی بدهید.

 

گروه های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید

گروه‌های تبلیغاتی مهم هستند زیرا محفظه‌هایی برای یک یا چند آگهی هستند و کلیدواژه‌هایی هستند که باعث می‌شوند هنگام جستجوی افراد برای این عبارات، این آگهی‌ها ظاهر شوند. شما باید مراقب باشید که فقط از کلمات کلیدی استفاده کنید که بسیار مرتبط با محصولات/خدمات تبلیغاتی شما هستند، زیرا این امر شانس نرخ کلیک بالاتر و به مرور زمان امتیازهای کیفیت بالاتر را افزایش می دهد. به عنوان یک راهنما، پیشنهاد شده است که “حداکثر تعداد کلمات کلیدی در هر گروه تبلیغاتی را حدود 5 نگه دارید”. اگر شک دارید، فهرست کلمات کلیدی را کوتاه نگه دارید).

 

تبلیغات خود را ایجاد کنید

می‌توانیم تبلیغ خود را با استفاده از حداکثر 25 کاراکتر در قسمت عنوان (متن آبی) و هر کدام 35 کاراکتر برای نمایش URL (متن سبز) و دو قسمت توضیحات (متن سیاه) بسازیم. همچنین توجه داشته باشید که چگونه پیش نمایشی از ظاهر تبلیغات خود دریافت می کنید.

 

ایجاد یک تبلیغ

هنگامی که هر فیلد را تکمیل می کنید، متوجه خواهید شد که Adwords نکاتی را در مورد اینکه چگونه تبلیغات خود را برای جستجوگران جذاب تر کنید، به شما ارائه می دهد. برای مثال، این ایده عالی است که کلمات کلیدی خود را (در مورد ما، «نقاشی و تزئین دوبلین») در فیلدها قرار دهید، زیرا این کلمات به صورت پررنگ در صفحه نتایج جستجو برجسته خواهند شد. همچنین، باید سعی کنید یک «تماس برای اقدام» واضح در نظر بگیرید که دقیقاً به مردم می‌گوید در آینده چه کاری انجام دهند (مثلاً «امروز از وب‌سایت ما بازدید کنید» یا «امروز تماس بگیرید»)، و در ازای آن چه چیزی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال 30٪ تخفیف برای رزروهای انجام شده در این هفته را در نظر بگیرید. آخرین مرحله پس از ذخیره آگهی، تعیین پیشنهاد پیش‌فرض است که اساساً حداکثر CPC است که در پست تبلیغاتی جستجوی Google خود ذکر کردیم و به Google می‌گوید که حداکثر مبلغی را که می‌خواهید هنگام کلیک کردن بر روی تبلیغ شما بپردازید، می‌پردازد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]