من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

بازار کار ری اکت

بازار کار ری اکت
بازار کار ری اکت

بازار کار ری اکت

اگر شما هم برنامه نویس فرانت اند هستید، احتمالا با ری اکت آشنایید و احتمال دارد که به فکر یادگیری این کتابخانه جاوا اسکریپت متن باز هستید، اما بازار کار و آینده شغلی برایتان مبهم است.

 

بازار کار ری اکت

react js چیست؟

react js یک کتابخانه جاوا اسکریپت متن باز است که رابط‌های کاربری پویا ایجاد می‌کند. در واقع این فریم‌ورک توسط فیس‌بوک توسعه داده شده و در برنامه‌های مثل فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده می‌شود، بگذارید با مثال مفهوم ری اکت را بهتر توضیح دهیم، احتمالا همه شما اینستاگرام دارید و روزانه بارها از این برنامه استفاده می‌کنید اضافه و کم شدن پویای فالوئرهای شما، لایک و استوری و… همه از قابلیت‌های ری اکت است.

 

چگونه react یاد بگیریم؟

اگر تصمیم شما برای یادگیری برنامه نویسی ری اکت جدی است، یکی از کامل‌ترین دوره‌ها، دوره ری اکت راست چین آکادمی است. این دوره توسط یکی از بهترین برنامه نویسان راست چین ارایه شده و شما می‌توانید در کم‌ترین زمان تخصص کافی را به دست بیاورید و از صفر تا 100 ری اکت را آموزش ببنید، در این دوره شما با مفاهیم خاص React مانند: JSX، کامپوننت‌ها، حالت، پایه‌ها، هوک‌ها، کتابخانه React و موارد دیگر آشنا خواهید شد و در نهایت یاد می‌گیرید چطور یک اپلیکیشن‌‌های تحت وب بسازید، علاوه بر این به‌مدت 6 ماه پشتیبانی رایگان مدرس را خواهید داشت. بعد از گذراندن برنامه نویسی ری اکت می‌توانید به‌عنوان یک توسعه دهنده وب فرانت اند یا فول استک مهارت بیش‌تری کسب کنید و زودتر جذب بازار کار ری اکت شوید.

پوستر دوره استادی ری اکت

 

بازار کار ری اکت ایران

دنیای امروز، دنیای موبایل و اپلیکیشن‌های موبایلی است و همین موضوع باعث می‌شود که ری اکت محبوبیت زیادی بین برنامه نویسان پیدا کند و در ایران هم فضای کار زیادی برای آن در نظر گرفته شود. کافیست سری به سایت‌هایی مانند جاب ویژن و جابینجا بزنید تا موقعیت‌های شغلی و میزان حقوق دریافتی را مشاهده کنید، بازار کار متخصصین ری اکت رو به پیشرفت است و شما پس از یادگیری ری اکت حتما می‌توانید یا به صورت فریلنسری و یا استخدامی مشغول به کار شوید.

 

بازار کار ری اکت در جهان

یکی دیگر از مزایای یادگیری ری اکت، کار کردن با شرکت‌های مطرح دنیا است، از آنجایی که شرکت‌هایی مانند Facebook، Instagram، Netflix، و Airbnb از ری اکت استفاده می‌کنند، تقاضای برنامه نویسی ری اکت در سطح جهان بالاست. هم چنین برنامه نویسان محدودیت جغرافیایی ندارند و اگر از تخصص بالایی برخوردار شوند می‌توانند در سایت‌های فریلنسری خارجی ثبت نام کنند و در بازار کار ری اکت جهانی کسب درآمد کنند.

 

حقوق و مزایای متخصص ری اکت

یکی از سوالاتی که همواره در بازار کار متخصصین ری اکت مطرح می‌شود، میزان حقوق دریافتی یک متخصص ری اکت استف افراد دوست دارند قبل از شروع هر کاری از میزان حقوق مطلع شوند. خوشبختانه برنامه نویسی جز شغل‌هایی است که اگر مهارت و تبحر بالایی در آن به دست بیاورید قطعا می‌توانید درآمد بالایی را تجربه کنید. طبق آخرین پیشنهادات جاب ویژن به افراد متخصص ری اکت در رنج 15 میلیون تا 80 میلیون حقوق پیشنهاد شده است.

 

مدت زمان یادگیری دوره برنامه نویسی ری اکت

به طور کلی زمان یادگیری دوره ری اکت از یک ماه تا 6 ماه است و برای اینکه زودتر جذب بازار کار شوید نیاز است با علاقه و پشتکار دوره ری اکت راست چین اکادمی را مشاهده کنید. در این دوره به دلیل اینکه همه مراحل آموزشی با یک پروژه عملی پیاده می‌شود زمان یادگیری کم می‌شود.

 

بهترین فرصت‌های استخدام برنامه نویس react

برای یافتن بهترین فرصت‌های برنامه نویسی ری اکت در بازار کار react بهتر است در سایت‌های مثل جاب ویژن و جابینجا عضو شوید تا هر بار که یک آگهی جدید ثبت می‌شود شما زودتر مطلع شوید. هم‌چنین برای کار کردن با سایت‌های خارجی هم همواره رزومه خود را آپدیت کنید و در این سایت‌ها عضو شوید.

 

آینده شغلی متخصصان ری اکت

طبق بررسی‌ها در حال حاضر ری اکت جز بهترین فریمورک‌های برنامه نویسی است و از انگولار بهتر است، پیش‌بینی می‌شود به دلیل شرکت توسعه دهنده‌اش یعنی فیسبوک همچنان محبوب بماند و بازار کار آینده‌اش روند صعودی پیدا کند.

 

ما در این مقاله به بررسی بازار کار ری‌اکت پرداختیم، امیدواریم توانسته باشیم سوال‌ها و دغدغه‌هایتان را درباره متخصص ری اکت شدن پاسخ دهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]