کتاب تئوری تبلیغات
در این بخش از سری کتابهای رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزشهای حوزهی تبلیغات و بازاریابی میرویم.
کتاب تئوری تبلیغات
اطلاعات کتابچه / جزوه
نام جزوه: کتاب Advertising Theory by Shelly Rodgers, Esther Thorson
مولف: Shelly Rodgers
ایمیل مولف: ایمیل در دسترس نیست.
تعداد صفحات: 649 صفحه
حجم فایل: 4.2 مگابایت
پیوند دانلود: لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم
کپی رایت: هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد زیر نظر مستقیم مولف و با اجازهی او است.
توضیحات: این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی است.
معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:
- کتاب تبلیغات و مفاهیم برندینگ
- کتاب نقش پژوهش در تبلیغات
- کتاب مدلهای ضروری تبلیغات
- کتاب “کی تبلیغات کار میکند؟”
برای دریافت کتابهای بیشتر و مفیدتر به صورت رایگان میتوانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید. اگر منابع بهتر و کاملتری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.
ارسال پاسخ