عضو کانال یوتیوب ما شوید.

کتاب تئوری تبلیغات

کتاب تئوری تبلیغات
کتاب تئوری تبلیغات

کتاب تئوری تبلیغات

در این بخش از سری کتاب‌های رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزش‌های حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی می‌رویم.

کتاب تئوری تبلیغات

اطلاعات کتابچه / جزوه‌

نام جزوه‌: کتاب Advertising Theory by Shelly Rodgers, Esther Thorson

مولف‌: Shelly Rodgers

ایمیل مولف‌: ایمیل در دسترس نیست.

تعداد صفحات‌: 649 صفحه

حجم فایل‌: 4.2 مگابایت

پیوند دانلود‌: لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم

کپی رایت‌: هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد زیر نظر مستقیم مولف و با اجازه‌ی او است.

توضیحات‌: این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی است.

معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:

برای دریافت کتاب‌های بیش‌تر و مفیدتر به صورت رایگان می‌توانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید. اگر منابع بهتر و کامل‌تری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]