کتاب تبلیغات و مفاهیم برندینگ
در این بخش از سری کتابهای رایگان و آموزشی سایت به سراغ منابع مفید و کاربردی جهت آموزشهای حوزهی تبلیغات و بازاریابی میرویم. این کتاب رایگان را از سایت ما دریافت کنید.
کتاب تبلیغات و مفاهیم برندینگ
اطلاعات کتابچه / جزوه
نام جزوه: کتاب Advertising and Branding Concepts, Methodologies, Tools, and Applications
مولف: Mehdi Khosrow Pour
ایمیل مولف: ایمیل در دسترس نیست.
تعداد صفحات: 1849 صفحه
حجم فایل: 39.6 مگابایت
پیوند دانلود: لینک مسقیم – لینک غیر مستقیم
کپی رایت: هر گونه تغییر یا انتشار مجدد این جزوه توسط افراد زیر نظر مستقیم مولف و با اجازهی او است.
توضیحات : این کتاب/جزوه بدون هیچ تغییر و افزودن هیچ تبلیغی در آن به اشتراک گذاشته شده است؛ ضمنا این جزوه مرجع و منبع کاملی است.
معرفی کتاب در زمینه تبلیغات و بازاریابی:
- کتاب تئوری تبلیغات
- کتاب نقش پژوهش در تبلیغات
- کتاب مدلهای ضروری تبلیغات
- کتاب “کی تبلیغات کار میکند؟”
برای دریافت کتابهای بیشتر و مفیدتر به صورت رایگان میتوانید از بخش “کتاب آموزشی” موجود در سایت استفاده کنید. اگر منابع بهتر و کاملتری یافت کردید حتما با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز هستیم.
ارسال پاسخ