من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

افزونه Filliny و همه چیز درمورد آن

افزونه Filliny و همه چیز درمورد آن
افزونه Filliny و همه چیز درمورد آن

افزونه Filliny و همه چیز درمورد آن

فرقی نمی‌کند که قصد ارسال رزومه، پر کردن فیلدهای مربوط به آدرس و یا ارسال یک فرم اداری را دارید، همه‌ی ما می‌دانیم که پر کردن فرم‌ها معمولا خسته کننده و گاها به شدت وقت‌گیر است؛ مخصوصا اگر درگیر مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن اینترنت یا عدم پاسخ سرور به درخواست خود نیز هستید و مجبور شوید تمام اطلاعات را از اول وارد کنید! اگر شما هم درگیر چنین مسائلی هستید و با دیدن باکس‌های مربوط به اطلاعات شخصی‌تان آه از نهادتان بلند می‌شود، خبرهای خوبی برایتان داریم!

 

افزونه Filliny و همه چیز درمورد آن

Filliny دقیقا برای کمک به شما برای پر کردن فرم‌ها و وارد کردن اطلاعات مورد نيازتان به وجود آمده است. فيلينی یک افزونه قدرتمند کروم است که فرآیند پر کردن فرم را بسیار ساده می‌کند. با Filliny، می‌توانید به راحتی فرم‌های آنلاین را روی دسکتاپ خود پر کنید، بدون اینکه نیازی به وارد کردن دستی تمام آن اطلاعات شود! این افزونه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، تیم سازنده Filliny درمورد نحوه کار و مزایای افزونه جدید خود، این چنین گفته‌اند:

در Filliny، فناوری هوش مصنوعی متنی ما با نیازهای شما سازگار است و فیلدها را برای شما پر می‌کرده و در وقت و انرژی شما صرفه جویی می‌کند. چه درخواست یک شغل دهید، چه در حال تکمیل یک نظرسنجی یا ثبت نام برای یک حساب کاربری، Filliny  این روند را برای شما بدون دردسر می‌کند و با نمایه‌ها و زمینه‌های قابل تنظیمی که ما ارائه کردیم، می‌توانید تجربه پر کردن فرم خود را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود تنظیم کنید.

 

ویژگی‌های خاص Filliny

Filliny امکانات جذاب زیادی برای کاربرانش در نظر گرفته است، به عنوان مثال شما می‌توانید از Filliny بخواهید که فرم مورد نظر شما را با لحن رسمی یا غیر رسمی پر کند، هم‌چنین می‌توانید از آن درخواست کنید تا با یک لحن به خصوص، گرامر و قواعد دستوری به خصوص و شبیه به انسان به سوالات پاسخ دهد، هم‌چنین می‌توانید از Filliny  بخواهید که با لحن اول شخص، دوم شخص و سوم شخص (چه مفرد و چه جمع) برایتان فرم پر کند!

 

Filliny چگونه کار می‌کند؟

Filliny از chat-GPT برای تجزیه و تحلیل زمینه و فیلدهای فرم برای استخراج اطلاعات مربوطه استفاده می‌کند که می‌تواند برای پر کردن فرم‌ها در ترکیب با تنظیمات جابجایی خاص فرد استفاده شود.

 

آیا استفاده از Filliny امن است؟

می‌دانیم که از بابت دادن اطلاعات مهم و شخصی خود به یک افزونه هوش مصنوعی چقدر نگران می‌شوید، Filliny صراحتا اعلام کرده که امنیت داده‌های شما تضمین شده و نه تنها پردازش نمی‌شوند وبلکه به هیچ آژانس بازاریابی یا مارکتی فروخته نمی‌شوند و فقط برای پر کردن فرم‌ها در وب‌سایت‌هایی که Filliny را برای بارگیری انتخاب کرده‌اید استفاده می‌شود.

 

پیشنهاد نویسنده: نرم‌افزارهای کاربردی حوزه هوش مصنوعی

 

آیا می‌توان از Filliny برای چندین وب سایت استفاده کرد؟

Filliny در هر وب‌سایتی که فرمی برای پر کردن دارد کار می‌کند. می‌توانید از آن برای هر تعداد وب‌سایتی که دوست دارید استفاده کنید.

 

با Filliny چه فرم‌هایی را می‌توان پر کرد؟

Filliny با اکثر انواع فرم‌ها از جمله فیلدهای متنی کار می‌کند. Filliny در حال گسترش مجموعه ابزار خود برای پشتیبانی از انواع مختلف فیلدها و فرم‌ها است تا طیف وسیع‌تری از استانداردهای فرم را در همه وب‌سایت‌ها پوشش دهد.

 

برای ورود به وبسایت و استفاده از این افزونه در کروم، از لینک filliny.io استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]