من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

نسخه جدید وردپرس

نسخه جدید وردپرس
نسخه جدید وردپرس

نسخه جدید وردپرس

بدون شک، وردپرس کاربردی‌ترین ابزار برای راه‌اندازی و مدیریت یک وبسایت است. هسته‌ی مدیریت محتوای وردپرس توسط هزاران داوطلب نوشته شده و گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سامانه مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبسایت با امکانات متنوع سازگار نموده است. جالب است بدانید که بیش از دویست‌ هزار نفر در سراسر دنیا تنها از وردپرس فارسی برای برپا کردن وبسایت‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند. Openverse 6.2 آخرین نسخه پلتفرم مدیریت رسانه اوپن سورس است که اخیراً با وردپرس نسخه‌ی جدید ادغام شده است. این نسخه جدید چندین پیشرفت و ویژگی را برای کاربران وردپرس به ارمغان‌ می‌آورد و مدیریت و استفاده از فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای را آسان‌تر‌ می‌کند.

 

نسخه جدید وردپرس

وردپرس چه تغییراتی کرده است؟

وردپرس 6.2 با بسیاری از ویژگی‌‌‌‌ها و بهبودهای جدید ارائه‌‌‌‌ می‌شود. به روز رسانی‌‌‌‌های رابط، نمای کلی بهتر از امکانات، همه چیز برای شما وجود دارد که کشف کنید و قدم بعدی را در ویرایش وبسایت بردارید. با این نسخه وردپرس، ویرایشگر سایت اکنون رسماً از نسخه بتا خارج شده است! به این معنی که ویرایش‌گر سایت اکنون پایدارتر از همیشه است. وردپرس 6.2 دارای یک درج کننده بلوک تجدید شده است که‌‌‌‌ می‌توانید با کلیک کردن روی نماد آبی آبی در بالای هر صفحه یا پستی که در حال ویرایش هستید به آن دسترسی پیدا کنید. ظاهر جدید ساده‌تر به نظر می‌رسد. اکنون‌‌‌‌ می‌توانید از درج کننده بلوک برای افزودن بلوک‌‌‌‌ها، الگوها و رسانه‌‌‌‌ها به طور مستقیم به محتوای خود استفاده کنید. شما فقط‌‌‌‌ می‌توانید تصویر مورد نظر خود را در صفحه بکشید و رها کنید. درج کننده بلوک هم‌چنین پیش نمایشی از بلوک‌‌‌‌ها، الگوها یا تصاویر را در حالی که دسته‌‌‌‌ها را در دید شما نگه‌‌‌‌ می‌دارد، به شما‌‌‌‌ می‌دهد. این کار وزن کردن گزینه‌‌‌‌های خود و دسترسی به محتوای مورد نظر را آسان تر‌‌‌‌ می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌‌‌‌های جدید که بخشی از درج کننده بلوک تجدید شده است، گزینه اضافه کردن رسانه از OpenVerse است. OpenVerse یک کتابخانه رسانه‌ای گسترده با بیش از 600 میلیون تصویر و صدا با مجوز آزاد است. این‌‌‌‌ می‌تواند به شما کمک کند یک تصویر (یا قطعه صوتی) مناسب را پیدا کنید و آن را مستقیماً به صفحه وارد کنید.

 

Openverse چیست؟

Openverse ایجاد شد تا کاربران بتوانند فایل‌های رسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیوها را آسان‌تر پیدا کنند. این پلتفرم منبع باز به کاربران امکان‌ می‌دهد فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای را از منابع مختلف از جمله Wikimedia Commons ،Unsplash و Pixabay جستجو کنند. با Openverse، کاربران به راحتی می‌توانند فایل‌های رسانه‌ای با کیفیت بالا را برای استفاده در پروژه‌های خود بیابند، بدون نگرانی درباره مسائل مربوط به حق چاپ یا مجوز.

 

مزایای ادغام Openverse با وردپرس

ادغام Openverse 6.2 با وردپرس مزایای متعددی را برای کاربران به همراه دارد. کاربران وردپرس اکنون‌ می‌توانند فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای را از منابع مختلف در پلت‌فرم وردپرس جستجو کنند. این امر نیاز به جستجوی جداگانه فایل‌های رسانه‌ای و سپس آپلود آن‌ها در وردپرس را از بین می‌برد و فرآیند را ساده‌تر و کارآمدتر می‌کند. یکی از ویژگی‌‌های اصلی Openverse 6.2 بهبود عملکرد جستجو است. اکنون عملکرد جستجو شامل فیلترهایی است که به کاربران امکان‌ می‌دهد فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای را بر اساس معیارهای خاصی مانند نوع فایل، جهت و رنگ جستجو کنند. این باعث‌ می‌شود کاربران به راحتی فایل رسانه‌‌‌ای مورد نیاز خود را برای پروژه خود پیدا کنند. ادغام Openverse WordPress 6.2 یکی دیگر از ویژگی‌‌های Openverse 6.2 ادغام با ویرایشگر وبلاگ وردپرس است. کاربران اکنون‌ می‌توانند با استفاده از ویرایشگر بلوک، فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای را مستقیماً در پست‌‌ها یا صفحات خود جستجو و وارد کنند. این کار اضافه کردن فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای به محتوای وردپرس را بدون نیاز به جابجایی بین پلتفرم‌‌های مختلف آسان‌ می‌کند. Openverse 6.2 هم‌چنین دارای ویژگی جدیدی است. هنگامی که کاربران یک فایل رسانه‌‌‌ای را ازOpenverse دانلود‌ می‌کنند، پلتفرم به طور خودکار منبعی را تولید‌ می‌کند که‌ می‌تواند در پروژه کاربر گنجانده شود. این انتساب به سازنده فایل رسانه اعتبار‌ می‌دهد و تضمین‌ می‌کند که کاربر از فایل به صورت قانونی و اخلاقی استفاده‌ می‌کند.

علاوه بر این ویژگی‌‌‌‌ها، Openverse 6.2 هم‌چنین دارای چندین رفع اشکال و بهبود عملکرد است. این پیشرفت‌ها تضمین می‌کنند که پلتفرم به صورت روان و کارآمد اجرا می‌شود و تجربه کلی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. به طور کلی، ادغام Openverse 6.2 با وردپرس چندین پیشرفت و ویژگی را برای کاربران وردپرس به ارمغان‌ می‌آورد. با Openverse، کاربران‌ می‌توانند به راحتی فایل‌‌های رسانه‌‌‌ای با کیفیت بالا را که برای استفاده و اشتراک‌گذاری رایگان هستند، پیدا کرده و استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]