بازاریابی با موتور جستجو
امروزه در اغلب کسب و کارهای آنلاین که مشغول فعالیت هستند. مسئلهی رتبه بندی در موتورهای جستجو و تاثیر این رتبه در میزان فروش آنها بحثهای فراوانی میشود؛ یکی از نکات مهم در بازاریابی این است که همواره در جایی حضور پیدا شود که مشتری به آنجا سر میزند.
قبل از مطالعهی این مقاله پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:
- اینترنت، وب، موتور جستجو
- موتور جستجو چگونه کار میکند؟
- خدمات جستجو در صفحات وب
- ابرجستجوگرها چیست؟
- اهمیت تجاری موتورهای جستجو
- SEO سایت با استفاده از شبکههای اجتماعی
- اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت
- نقشه سایت یا SiteMap چیست؟
- دلایل جریمه وب سایتها توسط گوگل
- 3 مقوله مهم در تولید محتوا
- توصیه نویسندگی برای جذب مخاطب
- معرفی دو متا تگ با اهمیت در افزایش رتبه سایت
- سئو و بازاریابی محتوا
- نکاتی برای انتخاب دامنه مناسب
- آشنایی با انواع اصطلاحات گوگل ادوردز
- راههای افزایش بازدید سایت
بازاریابی با موتورهای جستجو
در مقدمه بحث خرید از ما و خرید از رقیب شد؛ به عبارت دیگر در ادامهی این بحث باید ذکر کنیم که کسی که قرار است از ما خرید کند، میتواند از رقیب ما هم خرید کند. پس این موضوع باعث میشود که هر روز رقیب ما چاق و چاقتر و ما نحیف و نحیفتر شویم.
بازاریابی با موتورهای جستجو دو هدف عمدهی زیر را دنبال خواهد کرد:
- حضور در جایی که خریداران در آن حضور دارند.
- کسب وضعیت بهتر و رتبهی بالاتر نسب به رقبا.
این نوع بازاریابی شامل فعالیتهای محتلفی است که از مهمترین فعالیتهای آن، سئو یا همان بهینه سازی وبسایت است.
چگونه میتوان با موتورهای جستجو عملیات بازاریابی را انجام داد؟!
قبل از اینکه شروع به فرآیند فروش در سایت خود کنید حتما سایت خود را با مرورگرهای مختلف که معروفتر هستند. کاربران بیشتری از آنها استفاده میکنند بررسی کنید تا نمایش مطلوبی در آنها نشان داده شود.
اما صبر کنید اگر سایت شما برای مرورگری خاص بهینه سازی شده است باید در آن کمی تامل کنید:
خلاصه:
- امروزه کسب و کارهای آنلاین با مسئلهی رتبه بندی در موتورهای جستجو هماهنگ شده است و همهی وبسایتهای برای کسب رتبههای بالاتر تلاش میکنند.
- اجرای یک برنامهی موفق در امر بازاریابی با موتورهای جستجو، بدون یک ساختار قدرتمند در سایت اصولا با شکست همراه خواهد بود.
نظرات خود را در ارتباط با “بازاریابی با موتور جستجو” برای ما بنویسید.
ارسال پاسخ