من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

موارد مهم در تولید محتوا

موارد مهم در تولید محتوا
موارد مهم در تولید محتوا

موارد مهم در تولید محتوا

تولید محتوا در هر سایتی فرآیند مهمی محسوب می‌شود و برای اینکه بتوانید به هدف بازاریابی محتوایی برسید باید بدانید چطور محتوایی را تولید کنید. در این مقاله به سه نکته مهم درباره این موضوع اشاره شده است.

 

قبل از مطالعه‌ی این مقاله پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

 

موارد مهم در تولید محتوا

به طور کلی تولید محتوا را می‌توان به سه مقوله محصول، مردم و فرآیند تقسیم کرد و در گذشت زمان با ترکیب کردن این سه مضمون در استراتژی در تولید محتوا، موضوعات مفیدی را برای خواننده‌ها فراهم کنید و با این کار شما به منبع اطلاعاتی مطمئن تبدیل خواهید شد.

  • مردم: در مورد این مقوله یعنی مردم، به شناختن مخاطب‌ها مربوط است و برای بتوانید شخصیت بازاریابی شده به وبسایت خود بدهید باید هر پست طوری نوشته شود تا مناسب‌ترین فرد و نه هر فردی را مورد خطاب قرار بدهد. پارامتر‌هایی را برای کاربر‌ها در مورد مطالب تعیین کنید. به عنوان نمونه: موقعیت، عنوان شغلی، سن، جنسیت و …، وقتی به طور کامل از مخاطبین خودتان شناختی پیدا کنید مطالب شما هم خیلی رساتر به گوش آنان می‌رسد.
  • فرآیند: نمایش داده پشت صحنه کارتان به مخاطب این کمک را می‌کند تا بتواند فرآیند تولید محصول و یا عرضه خدمات را به طور کامل درک کند و هم‌چنین روشی برای ایجاد کردن رابطه‌ای صمیمانه و جلب کردن اعتماد مشتریان است. روی این موضوع فکر کنید که شما مطالبی را در وبلاگ خود گذاشته‌اید که عمق فرآیند کسب و کار شما را به خوبی نشان می‌دهد. به عنوان نمونه: فرآیند تولید کردن یک محصول از شروع تا پایان آن و یا فرآیند خدمت رسانی شما به مشتریان. سایت Ugmonk که یک سایت فروشگاهی و خرید آنلاین تیشرت، کالای چرمی و … است، نمونه‌ی بسیار خوبی از این تکنیک وبلاگ نویسی در آن مشاهده می‌شود. در این سایت فرآیند تولید کیف‌هایی با طرح پستچی از مرحله اول تا نهایی شدن محصول نشان داده می‌شود.
  • محصول: شما باید در تولید محتوا محصولات را با روشی متفاوت معرفی کنید و پای خودتان را از مطالب کلیشه‌ای فراتر بگذارید. این جمله به این معناست که کاری فراتر از بروزرسانی ساده اقلام، نوشتن مشخصات و بیان کردن ارزش آن انجام دهید. درباره این موضوع فکر کنید که چطوری می‌توانید مطالب محصول محور و جالبی ارائه دهید که: طرز استفاده کردن محصول را نشان دهد. نشان دهد که از این محصول افراد تاثیرگذاری استفاده می‌کنند. برای رسیدن به هدف مشخصی با استفاده از محصول با فراد مناسب مشارکت کنید. شما می‌خواهید تا مردم محصول شما را در شرایط واقعی زندگی در حال استفاده و کاربردی ببینند تا بتوانند خودشان را موقع استفاده ار آن تجسم کنند. پس از تصاویری که آماده هستند استفاده نکنید و محصولتان را در محتوا واقعی در مطالب وبلاگ معرفی کنید و در نهایت شما اگر بتوانید تمرکز وبلاگتان را روی محصول، مردم و فرآیند معطوف کنید در مسیری قرار خواهید گرفت که مخاطب‌ها طالب موضوعات شما قرار خواهند گرفت.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]