من رفتم سربازی اگر محتوای منو دوست داشتید و بدردتون خورد از من حمایت مالی کنید

تعامل با کاربران در سئو

تعامل با کاربران در سئو
تعامل با کاربران در سئو

تعامل با کاربران در سئو

بعد از بررسی مواردی از قبیل سئوی صفحات و سئوی دامنه‌ی وبسایت در این بخش به بررسی سئو در زمینه‌ی تعامل با کاربران خواهیم پرداخت.

 

قبل از مطالعه‌ی این مقاله پیشنيهاد می‌کنیم مقالات زیر را مطالعه کنید:

تعامل با کاربران در سئو

فاکتورهای تعاملی کاربران در زمینه سئو

  • نرخ خروج: نرخ خروج یکی از فاکتورهایی است که گوگل برای تست کیفیت صفحات بررسی می‌کند؛ بی شک صفحاتی که کاربر سریع از آن خارج می‌شود کیفیت مورد نظر را به هر دلیلی ندارد.
  • ترافیک مستقیم: گوگل با توجه به دارا بودن مرورگر اختصاصی خود که گوگل کروم است برای برخی از آنالیزها دست بازتری دارد. در موضوع ترافیک مستقیم باید ذکر کنیم که گوگل وبسایت‌هایی که بدون واسطه کاربر با آدرس آن‌ها واردشان می‌شوند را متمایز می‌کند. زیرا این کاربران، کاربران دائمی آن سایت می‌شوند.
  • ترافیک بازگشتی:‌ یکی دیگر از مواردی که توسط گوگل اهمیت دارد ترافیک بازگشتی است که بدان معناست کاربرانی که قبلا یک صفحه را مشاهده کردند. دفعات دیگری هم آن را مشاهده می‌کنند یا خیر؟!
  • بوکمارک شدن وبسایت توسط کاربران: با توجه به مورد بالا که ذکر کردیم گوگل با توجه به اطلاعاتی Bookmarks مرورگر کروم به این نتیجه می‌رسد که وبسایت شما محبوبیت خاصی در بین کاربران پیدا کرده است.
  • تعداد نظرات: گوگل صفحاتی که دارای تعداد زیادی comment هست را نشانه‌ی تعامل با کاربران می‌بیند و کیفیت سایت را بهتر خواهد پنداشت.
  • زمان حضور کاربران:‌ گوگل توجه زیادی به مدت زمان حضور یک کاربر در یک صفحه یا کل وبسایت شما می‌کند. به این شکل که حضور بیش‌تر کاربر در یک صفحه نشانه‌ی کیفیت بالاتر آن صفحه است.

اگر مواردی را توسط ما ذکر نشده است و منبع مورد قبولی در این زمینه دارید معرفی کنید تعامل با کاربران برای ما هم باعث خوشحالی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]